Sál

REALIZUJEME SVATBY, VEČÍRKY, KONFERENCE

POŘÁDÁNÍ AKCÍ

Realizujeme svatby, oslavy narozenin, firemní rauty, semináře, konference, hudební představení a podobné společenské akce. To vše podle Vašich individuálních požadavků, fantazie a přání. Sál lze operativně upravit právě pro pořádání těchto akcí a je schopen pojmout až 150 osob. K dispozici máme také techniku pro firemní prezentace a výcvik pracovníků - ceník naleznete níže. Kapacita Hotelu Cvilín včetně restaurace umožňuje pořádání plesů či firemních akcí až do počtu 300 osob. 

Nejtypičtějšími akcemi u nás jsou bezesporu svatby. Sál disponuje vlastním soběstačným barem a výdejním oknem kuchyně. Není proto problém naservírovat i 100 a více pokrmů přímo na Vaši svatební tabuli. Kde bude taneční parket a naopak svatební tabule, je zcela na Vás. Máme také připraveny i větší kulaté stoly, ke kterým se posadí 8 až 10 svatebčanů. Kombinace těchto kulatých stolů spolu s čelem pro nevěstu a ženicha, sněhově čístým prostíráním, květinami a dekoracemi zajistí moderní a úhledný vzhled. Domluvte si schůzku a zjistěte jaké možnosti máte. Užijte si u nás svatbu naplno!

Svatby neplatí pronájem sálu!


      


Ceník

  První 4 hodiny Každá další hodina
Pronájem sálu 2000,- Kč 350,- Kč
     
Technické vybavení První 4 hodiny Celý den
TV a video 200,- Kč 300,- Kč
Dataprojektor 900,- Kč 1200,- Kč
Plátno 200,- Kč 200,- Kč
Flipchart 300,- Kč 400,- Kč
Mixážní pult a reproduktory 100,- Kč 200,- Kč
Mikrofon 100,- Kč 100,- Kč

 

Laserové ukazovátko a magnetická tabule v ceně pronájmu.


 

Rychlá rezervace ubytování